sobota, 2 listopada 2013

Serek brie, suszona żurawina, awokado, a wszystko to połączone w sałatce.

 

potrzebujemy na 2 porcje:
- 1/2 średniego brokuła - ugotowanego :)
- 2 garści suszonej żurawiny
- 1 serek brie
- 1 dojrzałe awokado
- 1/2 sałaty lodowej
- 1/2 opakowania rukli
- 2 garści ugotowanego conchigliette, około 100 gram

Wszystkie składniki ładnie ukladamy na sałacie i polewamy sosem - żadnej filozofii w tym nie ma, dlatego tak bardzo kocham sałatki ;)

Sos- ja zrobiłam cytrynowy, ale to wedle uznania. Na mój sos potrzeba, 6 łyzek oliwy, 1/4 szklanki soku z cytryny oraz pieprz biały.)








7 komentarzy:

  1. znakomite! uwielbiam wszystkie te składniki!
    sama niedawno założyłam bloga, jeśli znajdziesz chwilę bd mi bardzo miło jak zerkniesz http://jagodowepole.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Musi być pyszne ! Na pewno spróbuję ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń