sobota, 6 kwietnia 2013

Dzień 29

No to wracam do formy, KILLER z rana jak śmietana :)))))))
Dodałam również, trochę koloru do bloga, bo szarość za oknem mnie zabija! 

a dla Was inspiracja na lekkie śniadanie, bądź lunch ;) Mnie do zrobienia tej sałatki zainspirował blog dietetyczne fanaberie :) gorąco polecam, ja jestem zachwycona tym blogiem jak i moją sałatką :)))))))))))

Tak sobie myślałam, że może zacznę również dodawać przepisy do moich potraw na blogu, żebyście wiedziały co i jak zrobić? co o tym myślicie?



pozdrawiaaaaaam :)

A.

8 komentarzy:

  1. Takie śniadanko to chyba jak się zrobi cieplej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma wiosny, to chociaż śniadania jem wiosenne ;)

      Usuń
  2. Jestem jak najbardziej za dodawaniem przepisów! Nie raz mam ochotę na te pyszności, które mogę tu znaleźć :]

    OdpowiedzUsuń
  3. najciekawszy przepis jaki ostatnio widziałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ to przepysznie wygląda!:))
    Jestem jak najbardziej za umieszczaniem przepisów!:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Tak bardzo chcemy przepisy :) Już nawet miałam kiedyś pytać Cię o jeden przepis ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepisy!!!!!! juz nie bede musiala sie Ciebie pytac zawsze o co kaman w ogole!! :)))

    OdpowiedzUsuń